.........Thank You table.MsoNormalTable {font-size:10.0pt;font-family:"Times New Roman";} My tea's gone cold, I'm wondering why I got out of bed at all 茶冷掉了 我在想自己為西裝外套何要起床 The morning rain clouds up my window and I can't see at all 晨雨模糊了窗戶,我看不清楚外面 And even if I could it'd all be grey, 即使我看得清楚,外頭也是灰濛濛的一21世紀房屋仲介片 but your picture on my wall 但牆上你的照片 It reminds me that it's not so bad, it's not so bad 提醒我事情沒那麼糟糕 沒那麼糟糕 I drank too much last night, got bills 系統傢俱to pay, 昨晚我喝醉了 有好幾張帳單沒付 my head just feels in pain 我的頭痛欲裂 I missed the bus and there'll be hell today, 沒趕上公車,今天一定很慘 I'm late for work again 關鍵字廣告我又上班遲到了 And even if I'm there, they'll all imply that I might not last the day 即使我來得及 他們也會暗示我撐不到一天 And then you call me and it's not so bad, 燒烤it's not so bad and 然後,你打電話給我,事情沒那麼糟糕 事情沒那麼糟糕 I want to thank you for giving me the best day of my life Oh just to be with you is having the best day of 西服my life 我要謝謝你 因為你給了我生命中最美好的一天 只要和你在一起,就是我生命中最美好的一天 Push the door, I'm home at last 推開門,終於回到家 and I'm soaking through and 酒店兼職through 我全身濕透 Then you hand me a towel 然後,你遞給我一條毛巾 and all I see is you 我的眼中都是你 And even if my house falls down, 就算現在房子塌下來 I wouldn't have a 酒店兼職clue 我也渾然不覺 Because you're near me and 因為你在我身邊 I want to thank you for giving me the best day of my life Oh just to be with you is having the best day of my life 我網路行銷要謝謝你 因為你給了我生命中最美好的一天 只要和你在一起,就是我生命中最美好的一天


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
酒店打工Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    pe51pevjcx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()